martes, 17 de marzo de 2009

EXPOSICIÓ EN MADRID

5 comentarios:

David Ferriz dijo...

Enhorabuena por la nueva web y por el Blog :-). Viendo tus trabajos me doy cuenta de lo mucho que me queda todavía por aprender.

Un saludo desde Villena!

Anónimo dijo...

Manolo! hola!
soc natxo ramos, com va la cosa, ja veig k tens tu tb un blog si es k eres tot un adolescent jajajajaja
aniré pasant per aci a vore les teues actualitzacions :D

una abraçada, bones festes jove! jajaa

Ceerre dijo...

manolo! com te se tira de menos che! un cafe ara en comensar setembre si pot ser.
un gran abras!

Fore dijo...

Yepa, com va Antoli? soc Jose.

Tens el blog ple de comentaris de alumnes, aixo es que trovem a faltar el teu criteri. A vore si aparegueu Antonio y tu en alguns dels sopars que prepara Sergi.

Salut

Fernando dijo...

Hola Manolo;

No sé si t'en recordaràs de mi, sóc Fernando (el del projecte dels caballs putrefactes); m'he enterat que tens un tòrcul per ahí. T'escric per si algún día vols desfer-te'n d'ell, m'apuntes a la llista de posibles destinataris :D,val!!!...Ja fa temps que estic investigant els medis gràfics del gravat, ara estic en la Litografia...bé, et deixe!! fins aviat...


P.D. Et deixe la meva a adreça electrònica: fernandoivorra@hotmail.com


Un salut



Fernando